Torsdag

You give me feber haha shit vill att den ska gå ner snart :D

Idag har jag varit och fikat på Stan med Alexandra var trevligt, skulle egentligen bara det men på vägen hem hade jag en påse med ett par jeans och inte bara det såg något som jag inte skulle se en Helly Hansen jacka som jag är kär i och ska köpa imorgon :D

Hemma från jobbet ju slutade för en stund sedan, var lugnt där idag ganska skönt faktist med sånna dagar en bra start på en dag efter varit juk:)

Nu ska jag in i duschen gud vad jag ser ifram mot den är iskall fyser :)

Proffice fest imorgon med jobbet ska bli kul synd att jag inte kan dricka bara för antibiotikan men kanske lika bra :D

Godnatt på er mina kära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0