GMU

Ibland vill jag bara ta mina saker och fly min väg bort från allt och denna stad, vet inte varför men känner för att bara åka bort för en stund. Vet inte om det är att jag inte trivs eller att jag inte vet vad jag vill.. Men kommer nog bli kvar iaf vem vill säga upp sitt jobb och när man trivs med det man arbetar med.

Nu är det gjort nu har jag fyllt i testerna för GMU (Grund militärutbildning) känns lite läskigt faktist men samtidigt roligt så när jag blir frisk igen blir det hårdträning inför det :D så hoppas jag så klart att bli antagen kanske bara spänning i livet jag söker. Gmu kommer verkligen bli en utmaning och det kommer säkert bli riktigt tufft men en erfarenhet och vem vet vad jag vill bli efter det. Tror även det är väldigt nyttigt att prova på och man ser ju framför allt vad man går för och lär känna sig själv på ett annat sätt. Så hoppas på att få svar snart och får genomföra tester som jag kan tänkas man får göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0