Måndag 27 september

Nu ligger jag i min säng har precis krypit ner ...

Har jobbat 8 timmar idag delat pass en dag som gått väldigt långsamt, det som gjorde hela dagen var mig älskade mamma som kom till stan och när jag kom hem från jobbet hade hon gjort god mat gud var länge sen det var någon lagade mat åt mig och speciellt mamma, mammas mat kommer alltid vara godast! :)

dags att sova strax ska till stan i morgon innan jobbet börjar 14.00 skönt men kan ändå inte sova ut kanske ska ta nytta av dagen innan jobbet :)

I morgon kommer min lillebror som inte är så liten längre ska bli kul familjen nästan samlad roligt man uppskattar mer varandra när man inte ses så ofta:) 

Godnatt säger jag nu sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0