Sanningen kan verkligen vara svår ..

Om halsen kunde sluta göra ONT skulle jag bli jätte glad .. :)

krypit ner imorgon blir det jobb 07.45 jätte tidigt är ingen morgon människa ohh vad jag önskar att jag fick sova ut i morgon verkligen avis på Sara som är ledig i morgon :D

Snart är det lördag då ger vi oss av jag och Angelica till småland ska bli kul festa ser jag fram imot men en lång resa men skönt med sällskap iaf :D

kommit ut från en varm dusch och undrar när det ska sätta på VÄRMEN i huset? jätte kallt verkligen ännu värre på mornarna vad jag klagar känner jag men nu har jag krypit ner i sängen iaf skönt finns inget skönare än att lägga sig i nybäddad säng :)

Nu ska jag sova tänkte jag godnatt på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0